Turan Dursun Sitesi Forumları
Geri git   Turan Dursun Sitesi Forumları > Üye Listesi

marcos marcos isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Üye

Ziyaretci Mesajı

Görülen Ziyaretci mesajı 11 to 20 of 22
  1. RENAULTFERRARİ
    11-04-2011 20:35
    RENAULTFERRARİ
    iyi gidiyor ! hayırdır ne oldu ? yardıma ihtiyacın mı var.. söyle bana hangi atesit.. ilmen ve aklen tepeleyelim
  2. Poyra
    04-04-2011 23:35
    Poyra
    Yolun açık olsun bakalım! :-)
  3. marcos
    04-04-2011 23:23
    marcos
    jamaikaya gidebilirsem forumun kralını orada yapacam.
  4. Poyra
    04-04-2011 23:21
    Poyra
    Hee Küba'yı unuttuk. Jamaika'ya gidersen forumdan uzak kalma marcos
  5. marcos
    04-04-2011 23:17
    marcos
    Küba da oldu ya kardeşim.Jamaikaya Türkiyeden uçak bile yok gitmek için vizeyi bile ABD den almak gerekiyor.Amma benim başka planlarım var.
  6. Poyra
    04-04-2011 23:12
    Poyra
    Jamaika'ya göçmek için ne lazım? Ciddiden merak ediyorum. Bilgin var mı?
  7. Poyra
    04-04-2011 23:11
    Poyra
    Hocam ada ülkelerinde devrim olmaz. TR'de kal sen
  8. marcos
    04-04-2011 23:00
    marcos
    iklimi yaşam tarzı bireysel özgürlüklere bakış tarzı çekici geliyor
  9. Poyra
    04-04-2011 22:58
    Poyra
    Jamaika'da ne yapacan yahu?
  10. Poyra
    04-04-2011 21:47
    Poyra
    Özelden mesaj atıyorum

Hakkımda

İstatistik

Mesaj adeti
Ziyaretci Mesajı
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: 30-10-2022 20:54
  • Üyelik tarihi: 04-04-2011

Arkadaşları

Arkadaşlar gösterme 1 to 9 of 9

Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 15:27 .