Turan Dursun Sitesi Forumları
Geri git   Turan Dursun Sitesi Forumları > Forumları ara

1 den 17´e kadar. Toplam 17 kayıt bulundu
Arama işlemi Toplam 0,00 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: zambak
Forum: Dünya Dinleri 05-08-2011, 15:06
Cevaplar: 0
Görüntüleme: 1.829
Mesajı Gönderen zambak
Hİnduİzmde ruh gÖÇÜ_?

Ruh göçü Hinduizm’in temel inanışlarından biridir. Hint’in diğer geleneksel dini sayılan Jainizm’de de mevcuttur. Bu dinlerdeki ruh göçü kavramı Türkçe’de tenasüh olarak bilinir.
Reenkarnasyon ve...
Forum: Kur'an'da Mucize Yoktur 19-07-2011, 20:44
Cevaplar: 93
Görüntüleme: 18.852
Mesajı Gönderen zambak
pohahaha komiksinnn :D siz devam edin halen...

pohahaha komiksinnn :D

siz devam edin halen inkar etmeye ((:
Forum: Kur'an'da Mucize Yoktur 19-07-2011, 20:39
Cevaplar: 93
Görüntüleme: 18.852
Mesajı Gönderen zambak
masum insanlar diyip durmayın dünyada masum insan...

masum insanlar diyip durmayın dünyada masum insan yok be herkes çıkar menfaat sapıklık içinde Allah sizin gibilere niye acısın?
Forum: Kur'an'da Mucize Yoktur 19-07-2011, 20:38
Cevaplar: 93
Görüntüleme: 18.852
Mesajı Gönderen zambak
tabi yazıcakk çünkü gerçek olan şey Allah <3

tabi yazıcakk çünkü gerçek olan şey Allah <3
Forum: İslam 19-07-2011, 20:36
Cevaplar: 36
Görüntüleme: 5.938
Mesajı Gönderen zambak
peki öyleyse Muhammedin ayı ortadan ikiye...

peki öyleyse Muhammedin ayı ortadan ikiye bölmesi?

Musanın kızıldenizi yarması?

İsanın suda yürümesi? ve biçok mucizeler bunları nasıl açıklıcaksınız bunlar var olan şeyler yok sayamazsınız?
Forum: Konu-dışı 12-07-2011, 11:59
Cevaplar: 10
Görüntüleme: 1.416
Mesajı Gönderen zambak
mucize?

muhammedin ayı ortadan ikiye bölmesi ;
velid bin mugıyre, ebu cehil, esved bin muttalib, as bin hişam, nadr bin haris ve arkadaşları islam peygamberinin yanına gelip, eğer peygamber olduğunu...
Forum: İslam 11-07-2011, 12:46
Cevaplar: 133
Görüntüleme: 17.623
Mesajı Gönderen zambak
ben öyle olduğunu sanmıyorum çünkü hinduların...

ben öyle olduğunu sanmıyorum çünkü hinduların kutsal kitapları olan Vedalar -- kuranı kerimden,incilden,tevrattan dahada eski bir kitap ...

hem hinduizmde de peygamberler var insan-i kamiller var...
Forum: İslam 11-07-2011, 10:58
Cevaplar: 133
Görüntüleme: 17.623
Mesajı Gönderen zambak
bende zaten öyle düşünmüştümm çünkü islamiyet...

bende zaten öyle düşünmüştümm çünkü islamiyet reenkasrnasyona inanmıyor,5 vakit namazları var,kabe ve oruç sistemi var istedikleri her türlü eti yiyebiliyorlar domuz eti hariç yani hinduizm ve...
Forum: İslam 09-07-2011, 12:36
Cevaplar: 133
Görüntüleme: 17.623
Mesajı Gönderen zambak
acilen cevap istiyorumm,yorumlar bekliyorumm ((:

acilen cevap istiyorumm,yorumlar bekliyorumm ((:
Forum: İslam 09-07-2011, 12:31
Cevaplar: 133
Görüntüleme: 17.623
Mesajı Gönderen zambak
http://krishna.org/ bu siteyi türkçe...

http://krishna.org/

bu siteyi türkçe olarak çevirdiğinizde ;

Srila Prabhupada: Evet. "Mesih" Krsta ve Krsta Krishna, Tanrı'nın adını telaffuz başka bir yoludur demenin başka bir yoludur....
Forum: İslam 28-06-2011, 15:05
Cevaplar: 133
Görüntüleme: 17.623
Mesajı Gönderen zambak
koptumm hehehe :D

koptumm hehehe :D
Forum: İslam 28-06-2011, 14:56
Cevaplar: 133
Görüntüleme: 17.623
Mesajı Gönderen zambak
bu video hakkında yorumlarınızı alabilirmiyim...

bu video hakkında yorumlarınızı alabilirmiyim peki?

www.youtube.com/watch?v=6D0Va_4U8R0
Forum: İslam 28-06-2011, 14:40
Cevaplar: 133
Görüntüleme: 17.623
Mesajı Gönderen zambak
teşekkürler sorularıma cevap verdiğiniz için :) ...

teşekkürler sorularıma cevap verdiğiniz için :)

birde şunu sorucam tv de görüyoruzz kabenin üstünde melekler inmiş insanlar bunu videolarını kaydetmiş bir şekilde izliyoruz tv de

peki bunun...
Forum: İslam 28-06-2011, 14:18
Cevaplar: 133
Görüntüleme: 17.623
Mesajı Gönderen zambak
cevap verilmezse konusunu açıcamm ((:

cevap verilmezse konusunu açıcamm ((:
Forum: İslam 28-06-2011, 14:15
Cevaplar: 133
Görüntüleme: 17.623
Mesajı Gönderen zambak
dünyanın en eski metinleri vedalardır yani...

dünyanın en eski metinleri vedalardır yani hinduizmin kutsal kitapları

demek istediğim tevrat,incil ve kuran kimler tarafından yazılmıştır?
Forum: İslam 28-06-2011, 14:14
Cevaplar: 133
Görüntüleme: 17.623
Mesajı Gönderen zambak
peki tmm bunları geçtimm ... peki kuranı...

peki tmm bunları geçtimm ...

peki kuranı kerim sizce kim tarafından gönderilmiş? ya da kim tarafından yazılmıştır içindeki ayetler?
Forum: İslam 28-06-2011, 13:31
Cevaplar: 133
Görüntüleme: 17.623
Mesajı Gönderen zambak
...

şimdi geçiyomu hinduizm kutsal metinlerinde islam olgusu?

muhammed daha önceden bildirildi mi?

kesin olarak cevap istiyorum :pray2:
1 den 17´e kadar. Toplam 17 kayıt bulundu

 
Gitmek istediğiniz forumu seçiniz

Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 12:12 .