Turan Dursun Sitesi Forumları
Geri git   Turan Dursun Sitesi Forumları > İbrahimi Dinler > İslam

Cevapla
 
Başlık Düzenleme Araçları Stil
  #121  
Alt 31-03-2019, 06:52
Pardon Yani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Pardon Yani Pardon Yani isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Üye
 
Üyelik tarihi: 22 May 2012
Mesajlar: 418
Standart

@Leonardo,

sizin anlamakta zorlandiginiz sey islamin ne oldugundan cok farkli islam anlayislarin geldigimiz cagda ortaya cikmis olmasina takilmaniz.

Efendim breysel islami inanislar sizin dediginiz gibi yasanmiyor, yani? Bence, sence bir cok islam anlayisi var demeye getiriyorsunuz.

Burada size anlatilan ise kurandaki yazan ve simdiye kadar uygulanan toplumsal islam.

Seriatla yönetilen bir devletde bana göre, sana göre veya bir baskasina göre islam YOK. Siz bu savundugunuz light islami hanki seriatla yönetilen bir devletde savunabilirsiniz. Türkiyedeki ve seriatla yönetilmeyen ülkelere bakip ama insanlar islami öyle yasamiyor demeniz esas islami yok saymaz.

"Kuran asla savaş, ganimet, yağma, kölelik, çok eşlilik, cariyelik emreden bir din değildir."

Birde asla diye belirtmeniz yokmu. Bu asla yok dediginiz mevzular süpriz yumurtadan mi cikti. Ufacik mekkeden dünya ya yayilan islam hanki yöntemle yayildi saniyorsaniz artik. Hicmi tarihdeki muhammedinde katildigi savaslari okumadiniz. Yoksa siz elinde bir buket güllemi onca topraklar fetedildi saniyorsunuz. Savaslar sona erdikten sonra ülke ve halklar bazinda islama giren bir tane devlet neden yok bir düsünün bakalim.

Islami sizin kadar müslümanlar bile sirin göstermeye calismiyor. Bende müslümanim bu din harika deyin olsun bitsin. Aksi taktirde iddialarinizi ayetlerle ortaya koyunda bir kaynaginiz olsun. Yoksa sizin bireysel görüsünüz hic birsey ifade etmiyor islam adina. Eger kasitli yapmiyorsaniz sizin kurani okumadiginiz apacik ortada. Ayrica insan bilmedigi birseyi neden savunma geregi duyar onuda anlamis degilim.
Alıntı ile Cevapla
  #122  
Alt 31-03-2019, 14:46
ForumKirpisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
ForumKirpisi ForumKirpisi isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Üye
 
Üyelik tarihi: 27 Nov 2018
Bulunduğu yer: Merkez/Çin
Mesajlar: 1.842
Standart

Muhammede iyi komutan demiyolar mı? Demek ki bi ton savaş yapmış ondan sonra gelenler de aynı yolu benimsemiş.
İslam geniş coğrafyalardaki başka dinleri nası sindircek? savaşla.

kardeşlikle dostlukla falan olması için islamı uygulayanların çok iyi durumda olması ve başkalarının ona öykünmesi lazım.
osmanlıdan uzak asyada ve balkanlarda bu öykünme durumu olmuş, savaşmadan islama geçenler var.
ama osmanlı da bu öykünme durumuna savaşlarla gelmiş olabilir.

kurana barbar metodlar ve hikayeler eklenmemiş veya çıkarılmış olabilir. kuran ne onu bile bilmiyoruz zaten.

Nasıl olsa Bade' lenen daha evvel de bade' lenmiş Hatta bazıları '' Nur Çeşmesinden '' içerek ?? nurlanmışlardırlar
Alıntı ile Cevapla
  #123  
Alt 31-03-2019, 17:48
Leonardo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Leonardo Leonardo isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Üyeliğini Sonlandırmış
 
Üyelik tarihi: 12 Dec 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 1.371
Standart

Ahlaksız´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Hayır,ben bir şey savunmuyorum..Turan Dursun'da bir şey savunmadı veya bir şeye saldırmadı..Bilineni gösteriyoruz sadece,hepsi bu..
ÖLDÜRÜN ifadesi,çok basit bir ifade ama bunu anlamak mesele işte..Burada toplumsal normlardan filan kurtulup,bağımsız bir şekilde düşünebilmelisiniz ki,bu basit ifadenin aslında ne anlama geldiğini anlayabilesiniz..ÖLDÜRÜN ifadesi bir emirdir..Bunun yorumlanmasına,müfessirlere veya fakihlere danışılmasına gerek yok..Bu ifade,tarihsel bir ifade de değildir..Bu ifadenin ardında savunma(?) amaçlı yapılan islami cihat anlayışı filan da yoktur..Çok basit bir emir bu..Kafirleri öldüreceksiniz..Kuran,nasıl öldüreceğinizi veya ne zaman öldüreceğinizi açıklıyor işte..Tek tek istenirse,ayetleri getiririz konuya..
Bu basit gerçeğe rağmen,siz çok iddialı bir şeyler yazıp,sonra da ''dini bilgim yetmez'' diyorsunuz..Madem bilmiyorsunuz,bilir gibi davranmayın bari..
- Şimdi "Pardon Yani" adındaki üyenin mesajına bak. Yani ben size tabi ki izin veririm ama böyle bir ortamda bunu yapamam. Siz sadece İslamı çarpıtanların gerçek Müslüman olduğunu ifade ediyorsunuz. BU da yanlış. Biz gerçek Müslümanız. İslamı çarpıtanlar da islamı çarpıtanlardır. İstediğin ayeti getir tartışalım. Bu değişmeyecek.
Alıntı ile Cevapla
  #124  
Alt 31-03-2019, 22:52
Ahlaksız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Ahlaksız Ahlaksız isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Üye
 
Üyelik tarihi: 07 Jul 2012
Mesajlar: 8.184
Standart

Leonardo´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
-Yani ben İslam'ı filan savunmuyorum.
Leonardo´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Siz sadece İslamı çarpıtanların gerçek Müslüman olduğunu ifade ediyorsunuz. BU da yanlış. Biz gerçek Müslümanız. İslamı çarpıtanlar da islamı çarpıtanlardır. İstediğin ayeti getir tartışalım. Bu değişmeyecek.
1-İslam'ı çarpıtma diye bir şey yok..
2-Gerçek İslam ve gerçek Müslüman diyebileceğiniz bir şey de yok..
3-İslam'ı savunmuyorum deyip,sonra gerçek Müslüman olduğunuzu söyleme dalgınlığını/tuhaflığını/saçmalığını izah etmenize gerekte yok..
4-"Kuran asla savaş, ganimet, yağma, kölelik, çok eşlilik, cariyelik emreden bir din değildir." deyip,sonra sizden ayet isteyen birine,''sen getir ayetleri'' deme gibi bir saçmalıkta yok..

Açalım;

1-Yıllardır bu forumda İslam'ı veya Hristiyanlığı çarpıtmıyoruz..Yaptığımız tek şey,inanan insanların neye inandıklarını veya ne yaptıklarını göstermeye çalışmak..Mesela İslam kadını yüceltir diyen bir Müslümana,Kuran'da kadının tek başına şahitliğinin bile kabul edilmediğini işaret ediyoruz,hepsi bu..Bu yöntemimize çarpıtma demek,acziyetin göstergesidir..Çünkü çarpıtma,var olan bir şeyi farklı bir şekilde lanse etmeye çalışmanın adıdır ama biz böyle bir şey yapmıyoruz burada..
2-Gerçek islam hangisi?Sünnilik mi,şiilik mi,mutezile mi,sufilik mi..vb?Hangisi?
Gerçek Müslüman hangisi?Ali'mi,ya da Ali ile savaşan Aişe'mi?Hangisi gerçek Müslüman?
Hem islam,hem de Müslüman konusunda bir mutabakata varılmış değil ki..Bu bakımdan ben gerçek Müslümanım,gerisi sahte Müslüman demek,bilgisizliğin/cehaletin tezahüründen başka bir şey değildir..
3-Sevgili Leonardo;ne olduğunuza karar vermelisiniz..Müslüman mısınız,değil misiniz,anlamıyoruz..Biraz dürüst olmak,net olmak lazım..Kendinize ve bize karşı dürüst olabilir misiniz?Mesele bu..
4-Kuran'ı kendi başınıza açıklamaya çalışmayın..Yapamazsınız bunu..Fıkıh buna müsaade etmez..Tevil etmek için,akla ihtiyacınız var,nakle ihtiyacınız var..Var mı sizde akıl ve nakil?
Madem ayet istiyorsunuz,buyrun o zaman;
Nahl 44-İnsanlara indirdiklerimizi kendilerine açıklaman için ve (ola ki üzerinde) düşünürler diye sana da uyarıcı kitabı indirdik.
Bu ayete göre Kuran'ı kim açıklayabilirmiş?Muhammed..Muhammed nerede?Yok..Nasıl/neyi açıklayacaksınız bana?
Hadi bunu geçtik diyelim..Şu ayeti açıklayın o zaman;
Neml 18-Sonunda bir karınca vadisine geldikleri zaman bir karınca, ey karıncalar dedi, yuvalarınıza girin de Süleyman ve orduları, bilmeden çiğnemesinler sizi.
Bir karınca,EY KARINCALAR demiş..Nasıl oluyor bu

Konumuz şiddetti değil mi?
Muhammed(?) suresinden iki ayet;
Muhammed 4-Savaşta inkar edenlerle karşılaştığınızda boyunlarını vurun; sonunda onlara üstün geldiğinizde onları esir alın
Muhammed 35-Üstün durumda iken gevşeyip barışa çağırmayın.
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Önerilen Siteler

Başlık Düzenleme Araçları
Stil

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
İslam ve Ateistler tarafından bir türlü anlaşılmayan kölelik ŞİA İslam 19 18-12-2017 23:22
Kölelik hakkında Turan Dursun'un yanılgıları ella Turan Dursun 75 30-09-2010 19:50
Hıristiyanlıkta kölelik güneşinzaptıyakın Hristiyanlık 19 03-11-2009 01:23
Kölelik Nedir ? bayraktaro1 İslam 15 04-08-2009 23:57
İslamda Kölelik Videosu timsah Video Çalışmaları 17 16-05-2009 02:02

Yetkileriniz
Yeni Mesaj yazma yetkiniz Aktif değil dir.
Mesajlara cevap verme yetkiniz aktif değil dir.
Eklenti ekleme yetkiniz aktif değil dir.
Kendi Mesajınızı değiştirme yetkiniz Aktif değildir dir.

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı

Gitmek istediğiniz forumu seçiniz


Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 04:21 .