Turan Dursun Sitesi Forumları
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
  #1  
Alt 16-07-2010, 14:20
hackercesur hackercesur isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Üyeliğini Sonlandırmış
Dinlerden Özgürlük Grubu Üyesi
 
Üyelik tarihi: 14 Jul 2010
Mesajlar: 802
Arrow Ben Mantığımı Kullandım...

Merhaba arkadaşlar benim dini inançlardan kurtulmama neden olan şey çocukluguma dayanır. Müslüman bir aileden geliyorum ve aylardan ramazandı. O zamanlar ramazan ayı kışa denk geliyordu. 1994 yılları civarıydı. Babam, annem, dedem, nenem hepsi oruç tutuyordu. Hani çocugum diye de bana yediriyorlardı. Hani egitimin temeli ailedir ya bende onlardan görerek oruç tutmak istedim. Neysa ilkokula gittiğim o yıllarda sabahçıydım sahura kaldırdılar yedim ve yattım. Sabah aynen sarhoş gibi uyanmıştım. Çünkü sahur beni uykusuz bırakmıştı. Giyinip okula gittim. Tabi akşama kadar hiçbişey yiyip içmeyecektim. Öğleye dogru dudaklarım kurumuş ve çatlamaya başlamıştı. Açlıktan adeta kıvranıyordum. Kantine indim ve su içtim kana kana. Orucum bozulmuştu. Eve geldigimde günaha girdigimi söylediklerini hatırlıyorum. İşte inancımı kaybettiren şey ise burdaki düşüncelerim oldu...

Bizi yaratan allah neden bizim aç kalmamızı istiyordu...
Bunu anneme sordugumda bana bunun bir sınav oldugunu söyledi.
Bu defa da aklıma başka sorular takıldı...
Allah kendi yarattığı birşeyi neden sınav etsin ki ? Zaten benim herşeyi mi bilmiyormuydu ?

Neyse o yılı o şekilde atlattım ama oruçta tutmadım. İlk defa kendi düşüncelerim islamdakiyle çelişiyordu. Çünkü Allah bizi yaratırken yemek yemeye muhtaç yaratmıştı. Ve gün boyu aç kalmamızı istiyordu. Bu açıklamalar beni çocukluk yıllarımda bile açmamıştı. Dedem o dönemlerde haca gidip gelmişti ve kuran okumayı ögrenmişti. Bir gün onlardayken sesli bilmedigim dilde birşeyler okuyordu dedem. Onu ilk defa öyle görüyordum. Dede napıyorsun dedim ve cevap vermedi. Cevap vermeyince biraz da korkmuştum açıkçası. Neyse bekledim ve susunca bana döndü kuran okuyorum dedi. Ben de birşey anlamadıgımı söyleyince arapça oldugunu söyledi. Benim mantıgım yine birşey almadı. Neden kendi dilimizde okumuyordu da arapların dilinde okuyordu. Allahın dili arapçamıydı ?

Sözü uzatmadan çocuklugumda yaşadıgım tüm bu mantığıma sıgmayan olaylar beni dinden de sogutmuştu açıkçası. Ama yine de emin olamıyordum. Biraz daha büyüyüp üniversiteye gittiğimde tek başıma kaldıgım evde iyice bu konular beynimi kemiriyordu ve araştırmaya başladım. O zamanlar islamiyetgercekleri diye bir site vardı. Ya 2004 ya da 2005 ordaki yazılanlar bana daha mantıklı gelmişti. Sonra Turan Dursun filan derken kuran ayetlerinin saçmalıklarını gördüm.

Kuranın Kadınları önemsemedigini
Müslümanları Savaşa sevkettigini
Erkeklerin kadınlardan üstün tutuldugunu
Muhammed'in 52 yaşında aişe ile ilişkiye girdigini
Arap ve şeriat ülkelerinin hallerini...
ve benim islamdan nefret etmemi sağlayan en önemli şey ise TÜRKLERİN NASIL MÜSLÜMAN OLDUKLARINI ÖĞRENMEM oldu...
Çünkü bu olayı okullarda ne tarih dersinde
Ne de Din derslerinde öğretmemişlerdi bize.

işte benim hikayem de budur.

Şimdi Turan Dursun'un neden öldürüldügünü çok daha iyi anlıyorum.

Saygılar...

Konu hackercesur tarafından (16-07-2010 Saat 14:32 ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
 

Önerilen Siteler

Başlık Düzenleme Araçları
Stil

Yetkileriniz
Yeni Mesaj yazma yetkiniz Aktif değil dir.
Mesajlara cevap verme yetkiniz aktif değil dir.
Eklenti ekleme yetkiniz aktif değil dir.
Kendi Mesajınızı değiştirme yetkiniz Aktif değildir dir.

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı

Gitmek istediğiniz forumu seçiniz


Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 02:12 .