Turan Dursun Sitesi Forumları
Geri git   Turan Dursun Sitesi Forumları > Genel Forumlar > Konu-dışı

Cevapla
 
Başlık Düzenleme Araçları Stil
  #21  
Alt 23-11-2008, 21:02
yucemanitu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
yucemanitu yucemanitu isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kıdemli Üye
 
Üyelik tarihi: 19 Jun 2008
Mesajlar: 3.591
Standart

evrenden kaçılmaz ki evrenden nereye kaçacağım, ben evren içinde bir minicik noktayım, zaman mekan dördüncü boyut falan filan Atladım pegasusuma kaçtım gitti
Alıntı ile Cevapla
  #22  
Alt 23-11-2008, 21:46
serüvenci serüvenci isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Yasaklandı
 
Üyelik tarihi: 06 May 2008
Mesajlar: 917
Standart

sadece kaçtığını sanırsın. hiç beklemediğin bir zamanda yakalar seni. şaşırtmayı sever sen onu bilmezsin. ah bir bilsen.
Alıntı ile Cevapla
  #23  
Alt 23-11-2008, 23:05
yucemanitu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
yucemanitu yucemanitu isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kıdemli Üye
 
Üyelik tarihi: 19 Jun 2008
Mesajlar: 3.591
Standart

Hocam evren (kainat) mi Evrensel (insan) mi ilkinden zaten kaçamam ikincisinden (Evrensel hocam) kaçarmıyım kaçamam mı bilmiyorum.
Alıntı ile Cevapla
  #24  
Alt 23-11-2008, 23:09
serüvenci serüvenci isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Yasaklandı
 
Üyelik tarihi: 06 May 2008
Mesajlar: 917
Standart

atlas
yahu evrensel-insandan söz ediyordum.
Alıntı ile Cevapla
  #25  
Alt 23-11-2008, 23:16
evrensel-insan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
evrensel-insan evrensel-insan isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kıdemli Üye
 
Üyelik tarihi: 08 Mar 2008
Bulunduğu yer: Londra
Mesajlar: 22.832
evrensel-insan - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Saygideger atlas;

Yaw, benden neden, "kaciyorsun?", ne zararimi gordun, bakiym?

Saygilarimla;
evrensel-insan

Evrensel-Insan - Yapılandırmacı Epistemoloji/Bilişsel Bilim/Qua Felsefesi/Serbest Düşünce/Devrimci Sorgulama/Zihinsel Devrim - Evrensel-Insan Zihniyeti
Alıntı ile Cevapla
  #26  
Alt 23-11-2008, 23:26
yucemanitu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
yucemanitu yucemanitu isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kıdemli Üye
 
Üyelik tarihi: 19 Jun 2008
Mesajlar: 3.591
Standart

Hocam rüya yorumlama sakat iş yav. Adamın teki rüyasında nar görmüş diye Millet tutup adam için neler neler demişti. Ne alaka yav bildiğin meyve işte. Millet'nin kitabında beni şaşırtan tek yazısı odur. Sonra bir başka kitapta bir adamın balık pişirmesini Roheim nasıl yorumlamıştı okuyunca "höööö????" diye kaldım. Yahu meyve yiyecek içecek bunları rüyada görmek normal halbuki. Aklıma o tuhaf yazılar geldi ben de kaçtım.
Alıntı ile Cevapla
  #27  
Alt 23-11-2008, 23:40
evrensel-insan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
evrensel-insan evrensel-insan isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kıdemli Üye
 
Üyelik tarihi: 08 Mar 2008
Bulunduğu yer: Londra
Mesajlar: 22.832
evrensel-insan - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Saygideger arkadaslar;

Aslinda; ilginctir. Bana once "karsi cikanlar" veya "satasanlar" sonucta, benim yazilarimin bir an bir yerdeki icerigine "karsi cikamaz veya satasamaz" duruma geliyorlar.

Yaratanin, bir lutfu, iste.

Saygilarimla;
evrensel-insan

Evrensel-Insan - Yapılandırmacı Epistemoloji/Bilişsel Bilim/Qua Felsefesi/Serbest Düşünce/Devrimci Sorgulama/Zihinsel Devrim - Evrensel-Insan Zihniyeti
Alıntı ile Cevapla
  #28  
Alt 23-11-2008, 23:44
unbe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
unbe unbe isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Super Moderator
Dinlerden Özgürlük Grubu Üyesi
 
Üyelik tarihi: 10 Nov 2008
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 3.440

Başarı Ödülü 

Standart

sevgili Evrensel İNsan
Siz çok değerli birisiniz bence.Yazılarınızı zevkle okuyorum ben.Her zaman taşı gediğine koymayı iyi biliyorsunuz.

"Varsan,çarp!!!"
Alıntı ile Cevapla
  #29  
Alt 23-11-2008, 23:46
serüvenci serüvenci isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Yasaklandı
 
Üyelik tarihi: 06 May 2008
Mesajlar: 917
Standart

evren, kendini övmeye başladı. bunu hayra mı yorsak? imana mı geliyor nedir?
Alıntı ile Cevapla
  #30  
Alt 23-11-2008, 23:52
yucemanitu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
yucemanitu yucemanitu isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kıdemli Üye
 
Üyelik tarihi: 19 Jun 2008
Mesajlar: 3.591
Standart

Hocam karşı çıkma veya sataşma olarak algılandıysa özür dilerim burası biraz da şakalaşma başlığı şakadan kaçıyoruz yav ayıpsın yani. Sohbet odasında en çok kiminle konuşuyorum ben?
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Önerilen Siteler

Başlık Düzenleme Araçları
Stil

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Sağlık Köşesi Konu-dışı 25 27-11-2006 15:57

Yetkileriniz
Yeni Mesaj yazma yetkiniz Aktif değil dir.
Mesajlara cevap verme yetkiniz aktif değil dir.
Eklenti ekleme yetkiniz aktif değil dir.
Kendi Mesajınızı değiştirme yetkiniz Aktif değildir dir.

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı

Gitmek istediğiniz forumu seçiniz


Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 12:08 .